Skoči na glavno vsebino

V petek, 23. novembra 2018,  smo na šoli izvedli otroški parlament, ki poteka pod okriljem Zveze prijateljev mladine Slovenije. Letos smo parlamentirali na temo Odnosi v šoli in predsodki. Gostje na šolskem parlamentu so bili učenci naše šole, ki so prišli iz drugih držav in so se ali pa se še soočajo z jezikovnimi in drugimi težavami.
V uvodu smo slišali odlomek zgodbe Irene Kobald Moji odeji v treh različnih jezikih, angleškem, albanskem in srbskem oziroma hrvaškem. Učenci so zgodbi prisluhnili in poskušali, kaj razumeti. Ugotovili so, da ni lahko, če jezika ne razumeš.
V drugem delu pa so razmišljali o tem, kako bi lahko učencem priseljencem še pomagali pri vključevanju v naš šolski sistem, kako bi lahko omilili težave z neznanjem slovenskega jezika ter kakšno komunikacijo bi lahko z otroki iz drugih držav vzpostavili. Ideje so bile zelo zanimive in inovativne. Izpostavili pa smo tri cilje, ki bi jih lahko začeli postopno vnašati v življenje na šoli. Mladi parlamentarci so predlagali znakovni jezik s piktogrami, celostni kulturni dan, kjer bi spoznavali različne jezike in kulture ter ure jezikov.

Dostopnost
//