Skoči na glavno vsebino

23. – 27. 4. 2016

london 1  kopija

1. dan

Pol ure pred polnočjo smo se zbrali na parkirišču pred športno dvorano. Poslovili smo se od svojih staršev in se z avtobusom odpravili proti Benetkam. Tja smo prispeli okoli pete ure zjutraj. Ob sedmih nas je čakal polet proti Londonu.  Ko smo prišli tja, smo počakali na avtobus, ki nas je odpeljal do hotela blizu centra. Najprej smo odložili prtljago in se nato s podzemno železnico odpeljali do centra mesta. Najprej je sledil ogled ladje Belfast iz druge svetovne vojne. Na ladji je urejen muzej, ki prikazuje življenje mornarjev na ladji. Nato smo se preko mosta Tower Bridge odpravili do srednjeveške trdnjave Tower of London. V preteklosti je služil predvsem kot zapor in mučilnica, v njej pa so od 12. stoletja živeli nekateri angleški kralji. Danes je znotraj zbirka kraljevih kron in ostalih predmetov. Potem smo se z podzemno železnico odpeljali do Leicester Square, kjer smo imeli čas za večerjo, nato pa smo se odpeljali do hotela.

2. dan

Drugi dan smo začeli z ogledom mosta Tower Bridge. Iz vrha se odpre lep pogled na mesto in na reko Temzo. Sledil je ogled Globe Theatre, ki ga je ustanovil in kjer je ustvarjal William Shakespeare. V tem gledališču še danes igrajo njegove igre. Popoldan smo z avtobusom odšli na panoramski ogled mesta. Ustavili smo se pri katedrali svetega Pavla in pred Westminstrsko opatijo, kjer ustoličujejo kralje, nekateri pa so tam tudi pokopani. Zraven opatije je Westminstrska palača, katere del je tudi Big Ben. V palači danes zaseda angleški parlament. Naša zadnja je bila Buckinghamska palača, kjer živi kraljeva družina. Ker so bile zastave visoko dvignjene, smo vedeli, da je bila kraljica doma. Dan smo zaključili na istem mestu kot dan prej.

3. dan

Dopoldan tretjega dne je bil v znamenju muzejev. Pogledali  smo si naravoslovnega in znanstvenega. V naravoslovnem smo največ pozornosti posvetili dinozavrom in Zemlji, v znanstvenem pa vozilom in človeškim možganom. Popoldan smo se vkrcali na ladjo in se po Temzi peljali do Greenwicha. Tam poteka začetni poldnevnik,na griču pa je kraljevi observatorij. Zvečer je sledil ogled muzikla Matilda. Vsi smo bili zelo navdušeni. Večer smo zaključili na ustaljenem mestu.

4. dan

london chelesea  kopija

Četrti dan je bil na sporedu ogled stadiona Stanford Bridge. Tam domuje nogometni klub Chelsea. Po ogledu stadiona smo si lahko kupili kakšen spominek, nato pa smo odšli proti hotelu po našo prtljago. Z avtobusom smo se odpeljali do letališča. Iz Londona smo leteli do Benetk, od tam pa z avtobusom proti domu. Domov smo prišli zgodaj zjutraj.