Odprli sobo pobega (Escape room)
Zadnje čase izjemno popularne sobe pobega so nas vzpodbudile, da si naredimo lastno sobo. Udeleženci morajo s pomočjo predmetov, ki so jim na voljo v sobi, rešiti uganke, odkleniti ključavnice, dešifrirati kode in poiskati sledi, da pridejo na prostost v določenem...
Za najmlajše robotike imamo LEGO WeDo
Izredno veliko zanimanje za robotiko nas je vzpodbudilo, da zraven LEGO Mindstorms setov za starejše, nabavimo še LEGO WeDo za naše najmlajše nadebudneže. Tako bodo lahko od sedaj naprej učenci delali s štirimi kompleti WeDo in s pomočjo priljubljenih LEGO kock in...
Interaktivni vodič po Slovenskih Konjicah
V okviru mednarodnega ERASMUS+ KA2 projekta Evropa programira smo izdelali interaktivni vodič po Slovenskih Konjih. Uporabnik si aplikacijo naloži na napravo (telefon ali tablica), vodič pa ga vodi po Slovenskih Konjicah. Uporabnik mora med potepom opraviti tudi...
3D tiskalnik
K že bogati opremi na šoli smo dodali še 3D tiskalnik, ki bo nadarjenim učencem na področju 3D modeliranja omogočil tisk izrisanih predmetov. Odločili smo se za Creality CR-10S tiskalnik, ki v tem cenovnem razredu spada med najboljše tiskalnike. Izvedli smo tudi...
Izjemna uvrstitev FLL ekipe na odprtem državnem prvenstvu
FLL ekipa naše šole se je v soboto, 16. 3. 2019, udeležila Odprtega državnega prvenstva – finale regije Adrija. Kot smo že poročali, se je ekipa odlično odrezala na regijskem tekmovanju, ki je potekalo decembra in se neposredno uvrstila v finale. V finale se uvrsti 5...
Micro:bit božična smreka
S pomočjo medpredmetnega povezovanja smo ustvarili Micro:bit božično smreko. Šestošolci so pri predmetu Neobvezni izbirni predmet Računalništvo programirali Micro:bit in ustvarili različne animacije, ki se prikazujejo na LED ekranu Micro:bit-a. Ena izmed skupin je...
MountStorms v finalu FIRST LEGO League!
Ekipa MountStorms iz OŠ Pod goro se je neposredno uvrstila v veliki finale FIRST LEGO League tekmovanja (FLL). Še lansko sezono so bili novinci, letos pa so se izkazali na vseh področjih tekmovanja (robotska tekma, projekt, vrednote, tehnični intervju) in prepričali...
ERASMUS+ KA2 projekt “Evropa programira”
POVZETEK PROJEKTA: V letu 2018, Evropskem letu kulturne dediščine želimo promovirati in se odzvati na spremembe, ki se dogajajo znotraj naše družbe. V projektu Coding Europe si bomo prizadevali za obogatitev vzgoje in izobraževanja z integracijo različnih tematskih...
OŠ Pod goro v projektu TABLIO
Projekt TABLIO vodi PXL University College iz Belgije s šestimi ostalimi partnerji iz EU. Vsi partnerji prispevajo k lokalni, nacionalni in evropski potrebi po inkluzivnem izobraževanju s tabličnimi računalniki. Namen projekta je usposobiti učitelje osnovnih in...
Egipčanske piramide pred OŠ Pod goro
Projekt SIO 2020 smo izkoristili za nabavo tablic. Odločili smo se za Apple iPad-e. Na razpolago imamo toliko tablic, da ima vsak učenec v razredu svojo, prav tako tudi vsi učenci na OŠ Špitalič. Pri predmetih računalništva smo tablice že preskusili in uporabili...
Tudi virtualna resničnost na Noči branja
Sobotno dopoldne februarske Noči branja smo popestrili z računalniško delavnico. Najprej smo si s pomočjo virtualne resničnosti (VR) pogledali sedem čudes sveta in preizkusili znanje v kvizu s pomočjo programa Kahoot. Za predvajanje VR smo uporabili VR očala, Google...
Zabavno programiranje z Micro:bit-om
Učencem, ki obiskujejo računalniške predmete in krožke ter nadarjenim učencem smo omogočili programiranje z Micro:bit-om. Trenutno imamo 11 kompletov. Micro:bit je elektronsko vezje, kjer je nameščen ARM Cortex-M0 procesor, merilnik pospeška, Bluetooth povezava in USB...
Ustvarjamo s 3D pisali
Pouk smo popestrili z ustvarjanjem s 3D pisali. 3D pisala delujejo po enakem principu kot 3D tiskalniki, vendar v tem primeru izdelka ne ustvari računalnik ampak učenec sam s svojimi ročnimi spretnostmi. Filament PLA je iz naravnega materiala in omogoča izdelavo...
FIRST LEGO League ekipa “Mountstorms” na treningu
Ekipa robotikov iz OŠ Pod goro nastopa v FIRST LEGO League pod imenom Mountstorms. V mesecu oktobru so se udeležili prvega uradnega treninga robotov na Fakulteti za računalništvo v Ljubljani. Pridobili so ogromno izkušenj in znanj, predvsem pa so se neizmerno zabavali...
Ekipa FIRST LEGO League začenja sezono
Med sezono ŽIVA VODA℠ bo ekipa pri projektu izbrala in reševala probleme in težave, s katerimi se svet in družba sooča vsak dan. S pomočjo LEGO® MINDSTORMS® tehnologije bodo sestavljali, testirali in programirali avtonomne robote, ki bodo reševali misije/naloge na...
Multimedijski studio
Izgradnja multimedijskega studia prehaja v zaključno fazo. Vsa oprema za obdelavo multimedijskega gradiva je že pripravljena, čakamo samo še na novo pohištvo. Sedaj lahko nemoteno snemamo radijske oddaje z izjemno čistim zvokom, saj smo prostor zvočno izolirali....
Dirka robotov
Skupina, ki v sklopu krožka ROBOTIKA dela z mBot robotom, je izvedla tekmovanje v dirkanju robotov. Najprej so učenci morali programirati robota, da se je premikal glede na pritisnjeno tipko, nato pa so odpeljali vsak po dva kroga. Kako so bili spretni si lahko...
Mbot vs LEGO Mindstorms
Mbot je nov robotski prijatelj učencev, katere veseli konstruiranje in programiranje. Mbot-a podpirajo priznane znanke kot so Google, Intel ipd. Enostavno ga lahko v 10 minutah sestavimo za delovanje. Elektronski deli temeljijo na odprto kodni platformi Arduino....
LEGO Mindstorms Education
Robotika je področje, ki združuje programiranje in konstruiranje. Da bi učencem ponudili največjo možno podporo pri njihovem razvoju, smo se odločili za nakup treh kompletov LEGO mindstorms Education z enim dodatnim setom. LEGO je vodilno podjetje na področju robotike...
Izobraževanje na Bett Show London 2017
Štirje učitelji OŠ Pod goro so trenutno na enem izmed največjih informacijsko-komunikacijskih sejmov na svetu. Sejma so se udeležili preko Erasmus+ projekta. Bett ponuja vse novosti IKT na področju izobraževanja. Več podrobnosti boste lahko prebrali na spletni strani...
Info točke
Za boljšo obveščanje smo pri vhodih v šolo namestili tri TV info točke, s katerimi želimo učencem, zaposlenim, staršem in obiskovalcem približati dogajanja na šoli, tako da prikazujemo novice, obvestila, galerije, dosežke ipd., prav tako so prikazani celotedenski...
Iz šolske klopi na izletu v Parizu
Tehnologija se razvija iz dneva v dan in nam ponuja ogromno možnosti za napredek. Virtualna resničnost je tehnologija, s katero lahko učence pošljemo na različne kraje po svetu, ob tem udobno sedijo na stolu ob šolski klopi in se sprehajajo po Parizu ali katerem koli...
Interaktivna televizija
Dobavitelji računalniške opreme, podjetje Softtrade d.o.o., nam je dostavilo interaktivno televizijo (iTV), ki bo trenutno pri nas na testiranju. V kolikor bo naprava prinesla pozitivne učinke v učnem procesu, bo ob morebitni potrebi ostala pri nas. Interaktivne...
360˚ video in fotografija
Na šoli sledimo novim trendom v informacijsko komunikacijski tehnologiji (IKT). Zadnja pridobitev je 360˚ kamera, s katero lahko fotografiramo in snemamo videe tako, da si sliko ogledamo iz vseh zornih kotov. Ker pri pouku uporabljamo tudi očala za virtualno...
Izdelovali smo “hologram”
Pri izbirnem predmetu Urejanje besedil smo izdelovali piramido in folije, s pomočjo katere smo si preko vidoposnetkov prikazali improvizacijo holograma. Besede učencev ob gledanju takega holograma: "WOW, mi bi to izdelovali!"- pa smo šli izdelovat. Za video posnetek...
IR optika za hitrejšo povezavo
Arnes je v sklopu projekta IR Optika na OŠ Pod goro vzpostavil optično povezavo s hitrostjo najmanj 1Gb/s. Na OŠ Pod goro se nahaja tudi glavno vozlišče za Slovenske Konjice.
Nova računalniška učilnica
Šola ima z novim šolskem letom tudi povsem prenovljeno računalniško učilnico. Učilnica ima na novo postavljeno omrežje in električno napeljavo ter nov zmogljivejši strežnik, ki poganja 30 postaj, kar pomeni, da ima vsak učencev v razredu svoj računalnik, kar je bil...